Získejte přístup k úvodnímu rozhovoru semináře na 7 dní zdarma a začněte svou cestu k úspěchu ještě dnes.
V tomto internetovém semináři získáte dovednost vydělat tolik peněz, kolik chcete - a rozpoznat, kolik pro svůj spokojený život potřebujete. Znát svoji hodnotu i svoje přání. Všichni bychom asi nakonec uměli utratit jakýkoli rozpočet, ale kolik je dobré zrovna pro nás? Až na to člověk přijde, bude na stole palčivější otázka: Jak ty peníze vydělat? I na tuto otázku se dozvíte odpovědi. Pavel Ryba je jeden z největších evropských obchodníků se zlatem a stříbrem. Z nuly vybudoval gigantickou firmu. Přitom on ani jeho rodina nežije v okázalém luxusu - pro svůj spokojený život to nepotřebuje.
Pokud se chcete zorientovat v systému hodnot a umět v něm získat, co chcete, jak vydělávat cílovou částku, i kdyby to byl desetinásobek stávajícího platu/zisku, stačí pustit si kurz.
9 video lekcí o celkové délce 584 min.
Ať už teď máte jakýkoli plat, je téměř jisté, že jej lze nejen zvýšit, ale dokonce znásobit, v mnoha případech i na desetinásobek. Zázraky se ale nedějí, od zítřka to nebude. Nejprve je potřeba poznat, co skutečně chci a proč. Tedy jaké jsou mé cíle a o co se opírají. Dále jaká je moje pozice na trhu práce a jak ji případně změnit. Následuje řada kroků, které směřují ke konečnému cíli. Kdo má jasno v hlavě, v hodnotách, je schopen ujasnit si, kam míří a proč.
To, jakou mám pracovní pozici, není rozhodnutím laskavého anebo zlovolného osudu, ale výsledkem mých rozhodnutí a činů. Celá situace je ale komplikovanější. Nejprve je tedy třeba zorientovat se v tom, jak vlastně vypadá a funguje trh práce - a kde a proč v něm je každý z nás.
Lze nějak předurčit, kteří lidé budou úspěšní? Jsou nějaké základní charakteristiky lídrů, které mohou napovědět, kudy je následovat?
Co je Paretovo pravidlo a v jakých situacích jej používat?
Jak je důležité znát svého zákazníka - jeho potřeby, finanční situaci i přání.
Multiplikace činností
Příklad z praxe
O tom, kdo je vizionář, většinou rozhoduje až historie.
Pavel Ryba se ale tomuto označení blíží. Obchodní ředitel, hlavní analytik a jeden ze zakladatelů Golden Gate podniká s jasnou vizí, zastává pevné hodnoty a nebojí se vyslovit i nepopulární názory.
Podnikání je podle něj cestou ke svobodě, a způsobem, jak pozitivně ovlivnit celou společnost.
Ryze česká firma Golden Gate v posledních letech roste v desítkách procent, její roční obrat se pohybuje v řádu miliard korun.
Ano, máme vytvořený systém, který po promítnutí 90% kurzu umožní získat certifikát potvrzující zhlédnutí našeho kurzu.
Ano, ke každé platbě dodáváme daňový doklad.
„Nemůžu si pomoci, vše, co dělám, nějak zavání snahou poznat svět a dělit se o poznané s ostatními. Prostě jsem
učitelskej už z podstaty.”
Petr Horký vystudoval učitelství na Masarykově Univerzitě v Brně, následně režii na Filmové akademii
Miroslava Ondříčka v Písku, a nyní dokončuje doktorát na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity.
„Spousta lidí se nikdy nezamyslí nad svým životem a mechanicky přijímá, co se děje, jako kdyby se to dělo
samo…”
Jana Horká je střihačka a odbornice na marketingovou komunikaci.
Ano. Jsou dvě možnosti - třeba zjistíte hned po zakoupení, že jste se prostě spletli, seminář Vám hned od začátku nesedí a nepotřebujete ho - pak nám do dvou týdnů od zakoupení dejte vědět a peníze pošleme v plné výši zpět.
Navíc nabízíme ještě jednu variantu - pokud zhlédnete alespoň 80 % celkové stopáže semináře a zjistíte, že Vám k ničemu nebyl, že jste zkrátka v daném oboru tak daleko, že naše semináře nepotřebujete, dejte vědět a peníze opět pošleme zpět v plné výši. Tuto možnost lze využít maximálně u dvou kurzů.
Naším cílem je zlepšovat atmosféru a znalosti ve společnosti, ne za každou cenu účtovat každý prodej.